I går, 10. april, feiret den norske reklame- og kommunikasjonsbransjen seg selv med en storslått fest i ærverdige Gamle Logen i Oslo.
I regi av Dagens Næringsliv og Regi ble totalt ni priser delt ut, og i kategorien «årets contentbyrå» trakk NewsLab det lengste strået – for andre år på rad.
Daglig leder i NewsLab, Kristiane Roe Hammer, er naturlig nok glad og stolt av den gjeve utmerkelsen.
– Vi ble superglade da NewsLab ble ropt opp som vinner. I år var konkurransen ekstra sterk, med flinke byråer som DNX og VG Partnerstudio med i racet. Da blir det ekstra stas å gå helt til topps!
Det har skjedd store ting i NewsLab siden i fjor. Selskapet er i sterk vekst, med mange spennende nye kunder og en utvidelse av satsningsområdene, forteller sjefen.
– Siden vi vant i fjor har vi fått flere nye ansatte og kunder, og vi har styrket oss på mange fagfelt. Særlig videoavdelingen vår har mye vind i seilene og har mange spennende prosjekter akkurat nå.
Hun legger til at prisen henger ekstra høyt fordi det er norske reklame- og kommunikasjonskjøpere som kårer vinnerne i Årets Byrå.
– Dette motiverer veldig! Jeg er så stolt og glad på vegne av de ansatte i NewsLab, dette kommer som følge av deres innsats. Og så har vi så flotte og flinke kunder, med kule produkter og konsepter de heldigvis vil samarbeide med oss om.
Kontakt: Daglig leder Kristiane Roe Hammer
kristiane@newslab.no
+47 986 04 388